onsdag 17 mars 2010

Födelsedagsfirande

Idag fyller AB fyrtio. Hurra hurra för min fru, som bara blir finare och vackrare och mer och mer underbar ju längre jag får vara med henne. Världens allra bästa!

På lördag ska vi fira med första Signefria natten sen hon föddes, middag på restaurang här i stan och sen hotellboende. En natt utan barnskrik kändes som den bästa födelsedagspresenten, helt enkelt.

Mormor och morfar kommer och bor hos oss och håller ställningarna, och efter en vecka hos dem inklusive magsjuka är jag inte särskilt orolig alls. Bara lite lite, sådär som man alltid är.

2 kommentarer:

Miss F sa...

Grattis AB! Världens bästa present!! Njut!

Trollets mamma sa...

Hurra för fina AB! Njut av er lyxtid tillsammans.

(Och överlåt åt mig att fundera över hur AB kan vara 40 - hon är ju jättemassa år yngre än jag ju!)