lördag 16 oktober 2010

Läkarbesök och sömnrutiner

Vi fick en tid hos special-BVC, redan på onsdag. Så nästa vecka har vi två läkarbesök inbokade för Signe, och jag hoppas så himla mycket på att det ska ge något. Att det ska vara något reellt, påtagbart fel, något som går att åtgärda. Som en polyp bakom näsan, eller någon form av allergi. Något som vi kan åtgärda, och sen ska allt bli bra. Sen ska Signe sluta snörvla och snarka, sluta vara sjuk varannan vecka, och framförallt - börja sova!

Fast sen tre dar tillbaka har hon bestämt sig för att det räcker med en sovstund på dagen. Det är rätt bra, fast lite överraskande. Dessvärre hjälper det inte ett endaste dugg när det gäller nattsömnen.

Min mage har kraschar fullständigt, och mitt humör med den. Jag vet inte... Jag orkar inte mer snart, känns det som. Fast det lustiga med att inte orka mer är att sen fortsätter livet framåt i alla fall, och man har inget jädra val. Det gör bara mer ont. Men orkar gör man.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att ni ber om hjälp!
Och hoppas innerligt att det ger något! Att inte få sova ordenligt är en av de största tortyrer som finns. Och sluta inte be om hjälp förrän det har ordnat sig!

*kramar om*