torsdag 7 oktober 2010

Reservplaner?

Vi försöker aktivera våra reservplaner. AB har blivit förkyld igår, men är på jobbet idag ändå. Jag har inte sovit vettigt på tre nätter. Allt känns, ärligt talat, väldigt grått och tungt idag.

Pappa har inte kunnat ta Signe den här veckan, och nästa vecka åker han bort. AB panikringde sina föräldrar - som också är förkylda. Vi får klara oss själva, och ärligt talat känns det väldigt skrämmande.

Det är klart att vi klarar oss. Men för ett givet värde av "klarar".

Om min hjärna ska funka som den behöver funka behöver jag sömn. Och ljus. Och träning. Jag kan inte få någondera, och då börjar det gnissla.

1 kommentar:

Kaxiga mamman sa...

Ni får gärna prova mig som reservplan också. I helgen är jag borta, men idag har jag varit ledig och hade gärna haft en liten Signe några timmar.