måndag 25 augusti 2008

Uppkörning

Som jag skrev längst ner i förra inlägget har jag en uppkörningstid imorgon. Det går inte längre att boka i förväg - man kan bara boka tre månader i förväg, och alla tider är tagna... Men plötsligt fanns det ett återbud, och nu kör jag upp imorgon. Om jag inte försöker innan den sista augusti måste jag göra om teoriprovet, så jag valde att ta den här chansen.

Förra veckan hade jag två körlektioner, och imorse hade jag en till på 80 minuter. Det sista körläraren sade var att jag förmodligen skulle klara uppkörningen även på en halvbra dag, och att jag ska köra som jag brukar göra, inte som jag tror att förarprövaren vill att jag ska köra... Det låter bra och uppmuntrande, och nu håller jag tummarna. Gör det för mig imorgon ni också. Klockan ett gäller det, i bästa fall har jag körkort då. Annars får jag bita ihop, plugga teori och försöka igen...

1 kommentar:

Trollets mamma sa...

Håller tummar, håller tummar, håller tummar!!!