onsdag 6 augusti 2008

Valpsömn

Vilde ligger och sover på mitt ben för ögonblicket. Han har inget bandage längre, och är mycket friskare. När bandaget togs av såg benet ut som en sparris, men det var en vecka sedan nu, och det är redan mycket större. Han kan gå längre promenader nu, så han är inte lika rastlös vilket är skönt. Han blev lite outhärdlig när han var galet uttråkad...

Reproduktionscentrum öppnar igen den 10 augusti. Med lite tur kommer min ägglossning efter den 10:e, och då kommer vi försöka inseminera för första gången. Läskigt och spännande. Tänk om det funkar?

2 kommentarer:

Kaxiga mamman sa...

Jag håller alla tummar jag har för er! Och hoppas att er hund inte har vuxit till den tjocka, råttliknande tingest jag drömde att ni hade i natt...

C sa...

*gapskratt* Nope, ingen tjock råttliknande tingest! :-) Han är om något för smal med lite för mycket synliga revben, och är alldeles för söt för att vara en rått. Men smickrande ändå på något sätt, att du drömmer om honom... :-)