torsdag 19 mars 2009

Sol och sånt

Med solen kom glädje och hälsa, i alla fall ett tag. I tisdags och onsdags klarade jag av att vara aktiv hela dagen utan att falla ihop av trötthet på kvällen. För första gången sen i december gick jag en hel dag i skolan, och det kändes jättecoolt att orka det.

Sen grälade jag med AB igår kväll, grät i två timmar och var uppe alldeles för sent, med följden att jag började dagen med att kräkas upp min frukost, och sen suttit i en huvudvärksdimma i stort sett hela dagen. Bläää!!! Dubbelblä!!!!

Men det är i alla fall fortfarande soligt.

Och knyttet är i vecka 18+1. Det är rätt coolt.

2 kommentarer:

Miss F sa...

Själv är man i vecka 21+1. Visst är det alldeles underbart med sol!

A sa...

Oh you're having a little one! Congratulations! My daughter is pregnant too; only two weeks to go! We're so excited. (Note, I don't speak Swedish so I used an online translator) :)