söndag 17 januari 2010

Första och sista

Idag är sist dagen på min föräldraledighet. Imorgon tar AB över, och jag går till skolan. Terminen inleds med heldag, så ingen respit här inte. Jag har inte jättemycket ångest, men det känns väldigt väldigt konstigt. Jag tror det kommer kännas värre imorgon, faktiskt, när jag inser att jag faktiskt ska gå hemifrån.

Inatt sov Signe från halv nio till två. Sen sov hon till halv åtta. En gång! Hon vaknade en gång! Det är helt otroligt. Jag vaknade innan Signe på morgonen, och tassade runt i morgonrock och åt frukost medan jag väntade på att hon skulle vakna. Första gången någonsin.

2 kommentarer:

Miss F sa...

Hejja Signe! Du är en fighter som börjar plugga nu. Vet inte hur jag hade klarat det...
Lycka till!

Trollets mamma sa...

Trollmor är tillbaka i bloggvärlden. Ville bara skriva det.