onsdag 24 september 2008

Körkort!!!

Tredje gången gillt! Idag tog jag körkortet!

Jag sitter och flinar framför datorn och är glad, stolt och lättad. Och det gör inte ett dugg att det tog tre försök innan jag lyckades - jag sällar mig till resten av mänskligheten och är förmodligen mer stolt nu än vad jag skulle ha varit om jag fick det på första försöket.

Jag är enormt nöjd, och mycket stolt över att jag höll ut, kämpade på och faktiskt tog det till slut. Jag hade börjat misströsta...

Nu kan jag köra när jag vill. Och vad viktigare är - nu kan jag låta bli.

Hurra hurra hurra!

6 kommentarer:

Trollets mamma sa...

GRATTIS!!! GRATTIS!!! GRATTIS!!! *stämmer upp en hyllningssång* "För Cilla har tagit sitt körkort, för Cilla har tagit sitt körkort, för Cilla har tagit sitt kö-örkort - hurra, vad hon är bra!"

Toppen!!! Var stolt, var glad - annars bits jag. ;-) *stor jättekram*

C sa...

*skratt* Inför såna hot måste man ju böja sig. Jag är oerhört stolt och glad. Och lättad!
*gnolar med i sången* Hittills har jag mest sjungit "Kom igen ägget! Kom igen!" i en vecka, det är kanske dags att byta låt? :-)

Alfa sa...

Tjoho!!!! Grattis och välkommen till 3-försöksklubben! Vart går första resan?

C sa...

Till Ultuna och vattentrask med hunden... Inte så långt! :-)

Katarina Bildström sa...

GRATULERAR! BRA JOBBAT!!!

C sa...

Tack tack!! Det känns rätt coolt, faktiskt. :-)