tisdag 9 februari 2010

Tönta?

Jag och Signe kom överrens om imorse att det heter tönta. Inte tenta. För den är väldigt töntig. Särskilt fråga två, värd 4 av 26 poäng, som jag överhuvudtaget inte hade en enda aning om och skrev något helt fel på, den frågan var väldigt töntig. Vi får se om jag får godkänt trots fråga två. Annars får jag väl göra om töntan då.

Signe sover, och det är skönt, för nu är jag trött. Det känns som om mitt huvud är fullt av bomull. Hela jag är nog full av bomull, när jag tänker efter.

Fluff.

4 kommentarer:

Miss F sa...

Gulligt!
Huvudet brukar ju kännas rätt tomt och fullt av bomull efter en rejäl tönta vad jag vill minnas.

Familjen Sundberg anmäler sig till doppandet btw! Några speciella önskemål?

Anonym sa...

Fniss, precis! Får man nyfiket fråga hur ni har löst det med amningen nu när du börjat plugga?

C sa...

Det blev ett helt inlägg om amning! :-)

C sa...

Vad roligt att ni kommer! Det här önskar sig Signe: https://www.rb.se/geengava/Pages/Gavoblad.aspx :-)