onsdag 15 juli 2009

Hemlängtan

Jag är så trött på att inte vara hemma! Idag, äntligen, ska vi vända norrut igen, och jag längtar och längtar. Mest efter vår lägenhet - vi har bott riktigt krattigt den här veckan. Ett litet litet rum på ett vandrarhem, med hårda sängar långt ifrån varandra som inte gick att flytta ihop, med dusch och toalett i korridoren och en massa folk i köket hela tiden. Usch och blä och fy.

Och AB har jobbat 12-timmarsdagar hela veckan, och jag har varit alldeles för eländig för att roa mig själv. Mest har jag suttit ensam inomhus och väntat på att något ska hända, och när något har hänt har jag inte orkat med det. Jag är så trött på att höra mig själv gnälla!

Men nu är vi snart på väg hemåt!

2 kommentarer:

Miss F sa...

Välkommen tillbaka till civilisationen!

Nickan sa...

Hej hopp! Kom på en sak...har ni ordnat hundvakt när det drar igång? Annars anmäler jag mig frivilligt både för akuta och längre insatser. Fast låt bli att få samtidigt som F för jag tror det blir bökigt att ha tre marodörer i kopplet samtidigt.