tisdag 25 januari 2011

Oooa hela natten

För övrigt sov Signe i sin egen säng utan avbrott från åtta på kvällen till sju på morgonen. Helt jädra otroligt! Inte minst eftersom vi precis kommit hem efter fyra nätter hos svärisarna, och hon är rätt snorig. Så halvförkyld och efter miljöombyte - det måste vara någon slags rekord.

Det är definitivt någon slags rekord, för övrigt, jag tror hon sovit en hel natt typ tio gånger i sitt liv, och nio av de tio gångerna de senaste två månaderna. Yey yey yey yey!

Sömn! Hurra!

Och nu sitter hon i tvättsäcken och skicka slängkyssar till mig. Signe är bäst ingen protest!

5 kommentarer:

Nickan sa...

Ibland är det bara roligt att ha underbara ungar!
Kärlek!

Rouva sa...

Härligt!!!

Trollets mamma sa...

Hurra, hurra, hurra!!!! Minns första hela natten - mirakel är ett litet ord för det.

Familjen Sundberg sa...

Jag tror, när jag tänker efter att Viktor ALDRIG sovit en hel natt. Jag är impad och avundsjuk. Hejja Signe och mammorna.

C sa...

Åhå, fatta att vi kan impa på någon med Signes sömn! Du är nog den första vi impat på, någonsin. :-) Känns bra att inte alltid vara problembarnet... ;-)

Sug på den här då: Hon gjorde om det en tredje gång! Det är helt otroligt!