fredag 25 september 2009

En bra förmiddag

Jag är nyklippt, vilket känns alldeles underbart - jag har sett helt förskräcklig ut i håret halva sommaren, och nu är det äntligen äntligen lite ordning på det igen. En kort praktisk page blev det, mina gamla slingor är borta, liksom allt det tunga håret i nacken. Skönt skönt skönt!

Och svärmor passade Signe under tiden, och hon tog flaskan med bröstmjölk hur snällt som helst. Jag blir alldeles lycklig varje gång det händer - någon annan än jag kan mata henne. Fast samtidigt hugger det lite lite irrationellt i bröstet - det är skönt att vara lite mindre akut oumbärlig hela tiden, men det gör en anings ont också.

Men mest är det bara jätteskönt.

1 kommentar:

Nickan sa...

Hur pumpar du ut bröstmjölken? Jag kan varmt rekomendera Avent isis
http://www.apoteket.se/privatpersoner/levamedsmabarn/common/produktinformation.aspx?Varuid=216771

Jag har en med mass tillbehör, men den har jag tyvärr hunnit låna ut till Frida...men den är super!!